Sunday Times Sues Armstrong Over Libel Settlement, Friday, December 28, 2012 3 AM
  • Comment
  • Recommend
Subscribe to Online Media Daily Europe

Publishers at Rupert Murdoch's "Sunday Times" newspaper are suing disgraced cyclist Lance Armstrong for cash he won from them in a libel settlement. The publication's bosses are demanding over $1.6 million (Gbp1 million) from the former Tour De France champion, who was stripped of all his cycling titles and banned from the sport for life earlier this year (12), amid an investigation into his alleged illegal drug use. Armstrong successfully sued the publishers after newspaper editors reprinted doping claims against him from a book in 2005, and won a $485,000 (Gbp303,000) settlement.

Read the whole story at »

Be the first to comment on "Sunday Times Sues Armstrong Over Libel Settlement"

Leave a Comment

Sign in to leave a comment. Don't have an account? Join Now

Recent Online Media Daily Europe Articles

>> Online Media Daily Europe Archives